Bakgrund

lördag 11 september 2010

Äpplepaj med vaniljsås



Ja, det blev bakning på lördagen och vi åt också. Både Mc Donaldsmat och äpplepaj, coca cola och massa lösgodis. Så tittade vi på film- Salt, med Angelina Jolie. En riktig skön lördag med andra ord utan att ens tänka på vad vi stoppade i oss.

En promenad runt ruddalen med mörka solglasögon i duggregn, såg antagligen lite lustigt ut- men jag hade fruktansvärd migrän efter fredagens lilla "bluesparty". Huvudvärk hade jag haft hela veckan, men det blev inte bättre av rödvin har jag i efterhand förstått.

Jag fick iaf lära mig lite om bluegrass och annan skön musik och vi hade det jättemysigt bara vi tjejer. Jag blev även inspirerad av värdarnas inredning och fick lite lätt abstinens över att själv göra om hemma. Jag har det väldigt enkelt hemma om jag får uttrycka mig så. Jag har egentligen inga värdefulla saker överhuvudtaget- men jag trivs, det gör jag. Fast när jag väl ser hur andra har det- vill jag göra om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar