Bakgrund

onsdag 29 september 2010

In och ut . . . hela tiden känns det som . . .

Jag gillar inredning och skulle vilja ha ett konto obegränsat med pengar att lägga på hemmet. Många gånger kan jag tycka och tänka annorlunda, att lägga pengar på upplevelser istället och det tycker jag fortfarande. Men det är ju roligt att ha ett trivsamt hem, harmoniska färger och inte så mycket saker/skit egentligen. Jag rensade IGEN och skänkte bort några saker till en vän som ville ha dom. Det blev som nytt för någon annan. Sedan vet jag inte hur mycket kläder jag både slängt och gett bort, men det känns bra. Mycket bra! Jag vill bara fortsätta . . .


(Tycker lite synd om sopgubbarna som tömde grovsoprummet idag, igår när jag var där ute och slängde massa grejer, såg det ut som om någon gått bärsärkagång där och både letat och tittat på saker ur påsar och lådor, som de sedan slängt rakt ut och ner på golvet. )

Jag fortsatte lite i alla fall . . . och det gjorde jag idag i min källare. Det går sakta det jag gör, ingen fart på mig alls, men jag hittade boken jag letade efter och mycket mer- jag kom då på att jag borde läsa mer. Nu ska jag försöka göra det och se om jag har någon bra bok jag fastnar för.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar