Bakgrund

tisdag 21 september 2010

Lite av varje

Vilken härlig sol och höstdag och vilken kontrast till igår. Då gick jag i stövlar och regnkappa.
I måndags vann IFK mot Åtvidaberg med 3-0 på Ullevi. Jag kan inte skriva så mycket mer om det eftersom jag inte var på matchen eller vet något mer och förresten är jag ingen sportkommentator heller. Men jag kan bli!! Att dom vann är bra, så mycket vet jag!

För några år sen var jag i Kiel med min syster och jag hittade en såå god bodylotion av Naomi Campbell. Den hette "Winter Kiss" och när den efter ett år tog slut, har jag letat med ljus och lykta efter den både på Danmarks och Tysklandsbåtar, här hemma i Sverige och i olika butiker- men den hade gått ur sortimentet tydligen...och jag grät... nej, det gjorde jag inte- men jag tyckte väldigt mycket om den doften och det är svårt att hitta någon man verkligen fastnar för.

Nu!! Tre år senare. . . går jag på ett varuhus i Kiel. Citti Park. Vad är det jag ser?? Två st av denna vara till utförsäljning och dessutom på rea!! Jag slog till!

Nu kommer jag lukta som en vinterkyss igen :))

1 kommentar:

  1. Jag har också haft en så fantastiskt väldoftande bodylotion från Naomi Campbell en gång. Den hette inte winter kiss, jag minns inte vad just den hette men tuben var blåaktig. Åh, vad jag skulle bli glad och väldoftande om jag fick tag på den igen!

    SvaraRadera