Bakgrund

torsdag 16 september 2010

Scrapbook

Vill du prova på scrapbooking? fick jag ett mail om. Jag vill inte bara prova på- jag vill ha en egen liten hörna, precis så som Camilla har. Ett skrivbord bara med pyssel och sådana saker. Jag funderar hur jag kan ha det. Eftersom jag bara bor i en trea och dessutom har tre barn, kanske man kan bygga ut- bygga in eller bygga om? Jag vill faktiskt ha en pysselhörna. Men om jag köper mig det där torpet som jag håller på och sparar till, så kan jag ha en hörna där- bredvid den där öppna brasan som jag kommer att dricka te vid. Eller te och te, det kan bli ett och annat glas vin också. Eller kaffe...

...men innan jag planerar vad jag ska dricka, eller äta där och då för den delen- så måste jag ha pengar för att kunna köpa ett torp och dessförinnan vill jag ha en scrapbookhörna där jag bor nu...så jag får nog titta lite på möjligheterna. Jag kan köpa ett jättestort skrivbord, där jag har både dator och annat. Men då kommer ju barnen sitta där?! Det vill jag inte. Nä, jag får ringa Simon & Thomas, dom kanske kan hjälpa mig inreda.
Så här ser det ut idag- det är inte ens mysigt. Men det är i en hörna i alla fall. Ser ni sladdarna? Jag gillar inte sladdar som hänger överallt. Jag har lust att klippa av dom, men det borde finnas något som döljer dessa !!

1 kommentar:

  1. Jamen det ÄR trevligt med en liten hörna där man har sina pysselsaker! Simon och Thomas kan su skicka hem till mig när de är klara hos dig! Jag funderar på att ringa Martin Timell, Ernst och arga snickaren också för såå mycket har vi att göra i huset nu...

    SvaraRadera