Bakgrund

torsdag 9 september 2010

LYCKA

Lunch på jobbet och jag har nog aldrig blivit så glad just då när jag skulle äta. Jag hade med mig grönsakerna och keson. Jag stod på morgonen och hade ingen tid... det har jag aldrig på morgonen. Ändå bryr jag mig inte så mycket om det längre. Jag tar den tid jag behöver- jag har bra jobb och kan flexa lite. Jag älskar verkligen det!!
Jag tittade in i kylskåpet och bara tittade. Det ekade lite kan man säga. Så jag greppade bara en gurka, hela burken med körsbärstomater och så keson. Jag vet inte ens om jag gillar keso egentligen?! Jo, den som är smaksatt är god.

Och så stod jag på jobbet och var svinhungrig och såg i kylskåpet matlådan från i går, jag hade en liten köttbit kvar! Jag jublade. Tänk att man kan bli så glad över en liten köttbit!?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar