Bakgrund

torsdag 2 september 2010

The refreshments

- Hallå allihopa! Boys and girls!!
- Jaa, ropar jag.
- Vet ni vem som ringde precis?
- Näää?
- The refreshments!
- Jaha? Vem är det?

VARFÖR SA JAG SÅ?
För det första: Vem är det? Inte vem..VILKA i såfall. Sedan måste jag lära mig hålla tyst. Varför skulle jag ropa tillbaka och svara på något jag inte kan? Jag kunde väl bara låtsats.

Typ;
- Nähää!!? Va? Vad ville dom då? HÄFTIGT!
Sedan kunde jag ju typ googlat på the refreshment...

... som jag gjorde ändå- fast typ efter att alla andra pratade, utan jag. Jag hörde inte ens vad dom sa, för då var jag så inne i min sökning om just the refreshments på google och hade då på högtalaren på volym 8 av 10.
Ut strömmade musik och en röst som sa "Sveriges Bästa Rock´n Roll Band- Refreshments"

http://www.refreshments.nu/

Ja, nä... jag vet inte. Jag borde intressera mig mer för musik känns det som.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar