Bakgrund

torsdag 2 september 2010

Arbetskamraterna

Jäklar vad gott det är med kaffe på morgonen. Man har verkligen blivit lite lätt beroende! Men jag måste ha mjölk i, annars kan jag inte mer än smutta på det. På jobbet brygger dom svinstarkt kaffe, så att skeden står av sig själv. Jag står inte alls efter tre sådana koppar. Då halvligger jag mer . . .

Mina arbetskamrater är jättegoa och jag gillar dom alla, men jag saknar mina gamla! Vilket gott gäng vi var!! Från början i alla fall.. haha. Jo men det var vi. Alla hade nästan samma humor och alla var på samma nivå. Tills någon började ljuga väldigt förskräckligt och företaget i sig drog ner stämningen för alla anställda. Klart att det påverkar.

Jag kanske ska ta och sammankalla till en återförening? Det hade varit roligt. Då kunde vi ljuga ikapp ;)

1 kommentar:

  1. Ja, jag blir inte människa utan mitt morgonkaffe. Ah, det kanske jag inte blir ändå. Men kaffe måste jag ha, helst massor av koppar under dagen. Som tur är så är mina goa kollegor också kaffemostrar som jag!

    SvaraRadera