Bakgrund

torsdag 23 september 2010

En porlande bäck!


Vattnet rinner fortfarande i elementen, men om jag blundar och drömmer mig bort så låter det som en porlande bäck. Lite svårt att tänka mig in i det just nu precis bara, för nu åker ett stort tåg med tjugo st tillhörande vagnar förbi precis utanför. Datorn jag sitter bredvid surrar som en hårddisk från 80-talet gjorde och jag kan inte koncentrera mig. Annars kan jag nog tänka mig in en skog nånstans.

Saker jag ler åt idag är mail från chefen. Idag gällde det våran "lagerdag" som vi ska ha imorgon.
- Läs anvisningar på skyltar som står här och där. Andra fina koordinater som t ex "pall som står framför hissen bredvid hmhmskiten" eller nåt sånt...då får ni använda er fantasi.

Sedan undrade han vad det var för lakan jag hade runt halsen. Han menade min scarf som var lite lång. Nog för att jag vill gå och lägga mig, men något lakan har jag inte med mig på jobbet- inte än i alla fall. Han är rolig och det behövs. Humor i massor, tack!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar