Bakgrund

lördag 26 december 2009

Den första känslan . . .

. . . över att jag saknar mitt jobb, kom idag. Det var när vi spelade yatzy och jag skulle räkna ut hur mycket fyra gånger tre blev. Jag fick en dejá vu upplevelse och det här med siffror och matematik tycker jag ju är roligt.

Personen jag spelade yatzy med tyckte inte det var lika roligt efter att jag slagit just Yatzy och kände väl då en känsla av underläge och lade sig istället. Vad jobbigt det måste vara att vara en dålig förlorare.

;-)

Men tack för julklappen!!


2 kommentarer:

  1. Ja, ett namn har jag väl...27 december 2009 kl. 00:22

    Usch, jag hatar räkna, men jag kan däremot förlora...

    SvaraRadera
  2. Ja, man kan inte tycka allt är roligt. Och tur är väl att man är olika, vad tråkigt det skulle varit annars. =)

    SvaraRadera