Bakgrund

tisdag 29 december 2009

Nu ska ni få höra






Jag är en sann vädur. Allt det jag läser om väduren stämmer så jävla bra in på mig. Jag fick denna boken av någon jag tycker mycket, mycket om och när jag läser får jag nästan gåshud.


Detta är Ellinor, detta är en vädur;

Jag tycker om att nå mina mål genom ansträngning och hårt arbete och förväntar mig aldrig att få något gratis.

Jag är inte rädd för att vara den första som provar någonting och därför är det inte heller svårt att ta på sig ledarrollen.

När människor lär känna mig kommer de att märka att bakom min färgsprakande personlighet bor en varm och omtänksam ande.

Om jag tycks ha ett stort ego kan mina närmaste vittna om att jag är en generös, kärleksfull individ som de uppskattar att ha som vän.

Ibland är det svårt att skilja min energi och mitt mod från överilad och impulsiv hetsighet. Jag passar naturligt in i ledarrollen och andra vänder sig till mig i förvissning om att få jobbet gjort, även om det finns hinder i vägen.

Jag vill vara bäst på allt jag försöker göra, vilket gör mig till mycket tävlingsinriktad och jag drar mig även till våghalsiga aktiviteter.

Jag är fullkomligt öppen och genomskinlig, vilket också gör mig rättfram i mina åsikter.

Jag avskyr dubbelmoral eller skenhelighet och avstår hellre från att bli vän med någon än att dras in i ett spel av smicker. Detta är tveeggat eftersom de flesta människor inte klarar av min brutala variant av ärlighet.

Sedan finns det så mycket mycket mer som står om väduren och om mig... men som skulle bli alldeles för tråkigt att läsa om här.

Avslutningsvis läste jag något som stämmer in på mig, men som varit och legat lågt än längre tid som jag måste få upp till ytan igen;

Att sikta mot stjärnorna och sätta upp mål som många andra inte skulle drömma om är en av mina specialiteter. Jag är på det klara med vad jag vill och har inga problem med att göra vad som behövs för att uppnå det.

Så nu kära vänner, har jag bestämt mig... 2010 kommer bli det året som jag ska börja om på.

Jag hoppas få med mig vissa på detta och jag kommer ge allt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar