Bakgrund

fredag 11 december 2009

Jag är störtförälskad!

Nu har jag inte skrivit här på några dagar och det är riktigt skönt att ibland bara ta en paus ifrån allting. Jag måste ju inte skriva här. Det är ju inte direkt ett jobb, som jag får lön för.

Men skit i det... vet inte varför jag skrev det överhuvudtaget. Vet ni däremot varför jag inte skrivit? Nej, det vet ni inte. Men det vet jag ;)

Jag har träffat mannen i mitt liv!
Ni vet den där mannen som jag inte trodde fanns?! Han som man kan prata om allting med, han som har samma intressen och han som har samma visioner. Han den där killen som trots att du inte träffat honom så många gånger känns som om vi känt varandra i flera år?!

Jag har mött min själsfrände. Det känns bara så.

Vet ni vad jag menar då?

4 kommentarer:

  1. Så jävla underbart för dig. Vad glad jag är för din skull. Kram kram

    SvaraRadera
  2. Allt bra läser jag, kan det vara så att man vet vem han är
    Kram
    Pia

    SvaraRadera
  3. Hej Pia! =) Nej, jag tror inte du vet vem det är. Och det är väl tur för hur tänkte du nu? Haha... ingen på jobbet i alla fall.

    SvaraRadera