Bakgrund

tisdag 8 december 2009

Redan tisdag

Jag är arbetslös och har fullt upp ändå.

Jag känner att jag inte hinner med att jobba nu. Så även om det är tråkigt att inte ha ett jobb, så är det rätt okej just nu i alla fall.

Och igår blev jag bjuden på middag! Det var såå mysigt. En fantastisk kock som till en början inte ville avslöja sitt recept bara sådär. . .

Den kocken vill jag äta hos igen! Sedan går tankarna till vad jag kan bjuda på om jag skulle laga mat till en sådan kock. Är det inte lätt att bli väldigt kritiserad då? Jag läste nånstans att vi vädurar tål inte kritik så bra och det kan nog stämma, till en viss del.

Jag vill ju inte ha hem den där kocken som är på tv, ni vet; Kniven mot strupen! Han går ju igenom hela kylen och kritserar allt!! Honom hade jag slängt ut.

Är det någon som har ett bra och enkelt recept på en god maträtt? Mottages tacksamt !!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar