Bakgrund

lördag 19 december 2009

Lördag och jag är GLAAAD

Jag kan inte vara gladare.
Jag har fina underbara barn, som jag i och för sig höll på att strypa i veckan . . . men det är preskiberat nu och idag är det lördag.
Det är vackert väder och jag ligger i min säng och bloggar. Jag gillar helgerna. Men vardagarna har blivit lite tråkiga redan, efter min arbetslöshet. Men jag ska ordna det. Jag kommer att ha ett jobb innan 1:e mars, då jag egentligen blir arbetslös på "riktigt". Jag vet det. Jag ska bara ta mig i kragen efter jul och nyår och verkligen gå in för det till 100 %. Nu har jag bara gett 30 %.

Sedan ska jag börja spara. Dessa pengar ska gå till en dröm som jag har.

När jag har gett mig fan på något, så fixar jag det. Jag är rätt målmedveten egentligen, men jag har inte haft någon energi till något annat än till att försöka få vardagen att fungera för mig och mina barn det senaste året. Men nu är det dags! Jag har fått tillbaka en glädje som ger mig styrka och energi till att göra massa saker.

Och som sagt. Jag älskar livet !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar