Bakgrund

lördag 5 december 2009

Fredagkväll


Det blev en lugn kväll med tv, film och massa godis efter att barnen åkte hem till sin pappa igår.
S och jag tittade på en film jag lånat av syster yster. "Tatuerad Torso". Den var jättebra, lite smårolig med "Lasse Brandeby" som kriminalare. Hans röst kändes inte direkt förtroendeingivande när han skulle ge order på ett bryskt sätt, det blev bara roligt istället. Annars var den jättebra.
Sedan blev det Idol och jag satt som förstenad när Erik sjöng Iron Maidens låt. Det var sån underhållning i högsta grad och han var så j-vla bra att jag fick gåshud när han sjöng.
Nu såg jag aldrig vem som blev utröstad så det kommer bli en överraskning under dagen.
Nu ska vi åka till Danmark jag och min dotter, med kära syster, systerdotter och moder.
Vi ses ikväll kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar