Bakgrund

fredag 18 december 2009

Ett jävla tjöt

Jag har vänner här hemma idag. Fina vänner! En vän saknas, men hon kunde inte komma. Lilla Åsagåsa. Vi har spelat in en film om vår saknad och tagit massor av bilder. Dessa kan tyvärr inte visas, då de inte blev till ens fördel. Men jag kan bjuda på två bilder.

Nu har vi druckit lite glögg och så plötsligt sa dom till mig att dom inte gillade glögg.
- Nähä???
Bland annat är min syster en av gästerna. Hon avbryter gärna mig när jag pratar. Hon avbryter gärna alla när de pratar. Hon är go.
Jag pratar gärna inte alls längre. Jag har gått undan.
Jag är berusad. . . .
Jag längtar efter min kärlek.

Nu säger dom;

Ellinor; Helt okej om du går och lägger dig, vi har redan det i våran åtanke... gå du och lägg dig....
Vad menar dom? Att jag brukar gå och lägga mig?

Tack snälla vänner, jag orkar inte med er mer... ;-) Puss på Er

Oj, vad jag ser berusad ut . . . men jag tror det är mer av kärlek än alkohol.
LOVE

1 kommentar: