Bakgrund

lördag 12 december 2009

Jävla skit

Jag som alltid är så glad.
Men det är väl skönt att få gråta ibland. . . men jag hatar när det är någon som får mig påverkad så att jag gråter. Det bästa är att man bara känner sig lite nedstämd och så gråter för att man ser på en sorglig film eller nåt. Jag har varit stark den sista tiden. Jag har brutit med mycket och gått vidare, jag har på något sätt bearbetat en hel del. Personer som inte behövs har jag sorterat bort.

Men nu är det inte så....jag gråter över något som jag inte kan påverka. Jag höll inne med det för både en vän och mina barn för att jag var så ledsen, jag var bara tvungen att gråta. Men inte fan hjälpte det. Nej, nu ska man fylla det tomma rummet också som blev när jag grät. Det kanske hjälper att jag skriver?? Kanske...

Det är så tråkigt att läsa när någon är ledsen, jag vet. . . förlåt!!

Jag ber ju för fan om ursäkt för allt! Jag måste bli bättre på det.
Ja, det blir mitt nästa projekt.... SLUTA BE OM URSÄKT!

3 kommentarer:

  1. Ja, men det är skönt att gråta ibland(om det så bara är för ett tv-program)... Det behöver man inte be om ursäkt för!

    SvaraRadera
  2. Du låter lite som mig, dvs att du samlar i en bägare som till slut rinner över. Jaja, man e som man en men be inte om förlåtelse för att du finns eller för att du inte är lika glad som annars. Och oavsett om man är man eller kvinna är bra och så skönt att kunna gråta ut ordentligt. Gärna emot en axel på någon man älskar. Hmm den förmånen har inte jag nu men gråta kan jag i alla fall. Du är lika mycket värd som alla oss andra! Vad det gäller skrivandet så finns det faktiskt terapikurser där man just har skrivandet som terapi. Så visst är det bra! Många kramar till dig /Stefan

    SvaraRadera