Bakgrund

torsdag 3 december 2009

Sååå glad

Jag har fått massa energi, från vad vet jag inte riktigt. Jo, kanske... men det är ju inget som jag vill prata om just nu. Men arbetet som jag inte har längre, har gjort att jag fått tillbaka min glädje på ett underligt sätt. För även om jag är ledsen över att inte ha något jobb, så är jag glad över att jag är borta från den arbetsplats som tog så mycket energi ifrån mig.

Det började egentligen redan för ca ett år sedan... då hände det mycket både privat och på arbetet. Sedan har det hänt mycket tråkigt under året som gått så därför är jag väldigt positiv till att börja det nya året med nya krafter!

Idag ska jag gå och klippa mig . . . kan bli bra, kan också bli mindre bra. Men jag går till frisören i området där jag bor och hoppas att han denna gång lyssnar lite bättre. Om jag vill att han ska ta 4 cm, så ber jag honom ta 1 cm. Då blir det nog som jag vill ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar