Bakgrund

torsdag 25 augusti 2011

Djurfrågespalten

Jag vet inte, men pappa långben har förökat sig och finns nu i ett läskigt för stort antal här hemma i olika former. Nä inte i olika former, det där lät ju konstigt... men på många olika ställen i alldeles för många storlekar... ja och så har dom alldeles för många ben tycker jag OCH långa.

Att den där pappan sedan febrilt försöker ta sig ut eller igenom samma punkt i betongen i mer än 24 timmar och till slut faller ner död eller bara hänger där livlös får mig att undra om dom är blinda? Det borde dom ju nästan vara?! Annars hade dom väl inte gjort så? Är detta en fråga för djurspalten kanske?

Svar: Ja, det är det.
På A svarar jag ja och på B nej.

Ok, då har jag en till och den kanske ni har hört förut?

Min katt skulle springa ifrån sin egen svans, men han fick inte fatt den. Katten sprang och svansen slang, katten sprang och svansen slang. Denna fråga är inte lång. Är detta normalt?

Svar: Nej!!! Både ni och kattkräket verkar gravt störda!

Ja jag känner mig lite störd faktiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar