Bakgrund

fredag 5 augusti 2011

Huset fullt

Vi hade huset fullt av barn och ungdomar på eftermiddagen/ kvällen. Först var det J och hennes fyra små godingar som gästade. Vi åt tacos och sedan tårta. C blev den där som fick slänga alla barnen i luften och alla skrattade så dom nästan kissade ner sig. (Barnen då alltså)

Utan blöjor, var dessa små barn helt fantastiskt duktiga och gick och satte sig på toaletten om vartannat. Herregud säger jag bara. Vilken ljudnivå! Denna mamma är helt fantastisk hon med och jag märker hur bekväm jag blivit med mina stora barn nu.


Jag kan låna någon då och då och så kan vi skoja, skratta och kramas . . . som den här lilla godingen till exempel.
Senare kom dottern med tre vänner som helt plötsligt blev fyra och de intog både vardagsrum, kök, balkong och toalett. Påsar, väskor och kläder ÖVERALLT. Kan säga att jag blev väldigt tacksam då telefonen ringde och jag blev bortbjuden till grannhuset på en Sangria (som blev 3) . . . och lite mysigt snack.


Ännu en dag som gick lika fort som alla andra. Livet är härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar