Bakgrund

onsdag 24 augusti 2011

Lön för mödan...

Skolorna har börjat och det känns faktiskt riktigt bra att rutinerna är på g igen. Frukost vid tv:n och lite mys innan kaoset i hallen, då alla ska ta på sig och gå samtidigt.



Onsdag är det också och dan innan löning! Ja det sa dom på Morrongänget Mix Megapol just nu. Gud vad jag blir glad när jag både ser och lyssnar på dom. Dom är så himla trevliga och roliga... och idag hade dom två gäster på besök. Bröderna Lundkvist. Joel och Henrik... hockeyspelare, så nu är jag plötsligt ett stort fan av ishockey också. Ödmjuka, trevliga & goodlooking guys !!!

Men det där med löning?! Det var längesen jag fick lön, jag tror det var i december sist. När jag vill ha lön, tar jag fram mitt spel istället och cashar in . . . och då behöver det inte vara i slutet på månaden för att jag ska få pengar. Nej, det där med lön... det ska man ha när man arbetar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar