Bakgrund

torsdag 11 augusti 2011

PPP

Jag skrev häromdagen på facebook om att mitt liv ska bli lite mer hälsosamt nu. PPP- Proteiner, Promenader och Prima Liv. Det är bra tid för det nu, men jag måste ju erkänna att det är svårt också. Samtidigt som jag fortfarande är lite ledig så vill jag gärna unna mig något ibland. Tror däremot att om jag bara rör på mig mer, PROMENADER alltså... minst en om dagen... så kommer jag automatiskt må bättre. Sedan det där om att äta PROTEINER, det gör jag... fast i vin kanske det inte är så mycket proteiner... men det smakade som PLOMMON, det gjorde det och PAJEN som vi åt, ja det börjar ju på P i alla fall.

Ska enligt ordination också skriva ner en PLAN om framtiden. Det innebär att undvika vissa saker och då kommer det samtidigt bli att undvika vissa människor.

Pözz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar