Bakgrund

torsdag 18 augusti 2011

Namn

Torsdag idag och jag är glad. Solen skiner och jag känner mig uppåt. Allt går åt rätt håll och åt min väg. Ja, åtminstone än så länge! Men det kanske ska vara så att man genom motgångar blir starkare, även om det inte kändes så just då... för motgångar har ju alla i livet på ett eller annat sätt.

Idag har Lena namnsdag, så GRATTIS till er!

Apropå namn. Vad ska kronprinsessans och Daniels barn heta?
Men herregud säger jag bara, vilket Ilandsproblem. Jag tycker dom ska oroa sig för annat och bara hoppas att barnet kommer fixa den psykiska pressen över att vara en offentlig person, att barnet blir friskt och att den lilla människan inte får sin pappas stela leende och ser ut som en tecknad figur. Ja, för min del skulle han/hon kunna heta Sune eller Gunilla...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar