Bakgrund

måndag 8 augusti 2011

Monday Morning

Men oj vad det blåser! Trots att man inte behöver tänka på hösten än, kan jag inte låta bli. Det närmar ju sig och med vardagen som alltid börjar då skolorna drar igång och semestrarna tar slut, ja då är det lite så. Höst. Väntar bara på den där lite småkalla luften som känns direkt när hösten är på ingång.

Vi har i alla fall haft en underbar helg i Skara och mycket skratt med mycket vatten inblandat. Både från poolerna, flumeriden och från sprutande vattenkanoner. Ja, jag får skriva ett eget inlägg om detta. Jag måste bara sammanfatta helgens intryck och samla ihop mig.

Hej Hopp.

1 kommentar:

  1. Ja jag håller med dig, höst höst....känns det som !

    Skolor börjar och allt skall köpas in.

    Vemodig blir jag lite, men det går över när det väl satt igång...

    Kram

    SvaraRadera