Bakgrund

tisdag 30 augusti 2011

Fram med skruvmejseln igen då...

Vad jag drömmer mycket på nätterna! Alla möjliga människor är med i mina drömmar och det är lite läskigt faktiskt. För när man vaknar och nästan tror att det är sant och sedan ser personen, så blir man lite fundersam. Hände det verkligen, typ... tänker jag då.

Ja, hösten kom ju med STORMsteg... shit, vad det har blåst och regnat. Jag har nog vaknat en gång i timmen i natt. Är INTE kompatibel idag. Sonen låste in sig i badrummet och vägrade komma ut och jag fram med skruvmejseln som en rabiat kärring. Känner mig tråkig och gammal som bara klagar, men jag är samtidigt glad att jag är jag och att jag inte är som de där Hollywoodfruarna på tv. Jag skäms verkligen när jag ser dom.

Nä, nu ska jag sätta på kaffe och diska upp innan de där trevliga käcka människorna kommer idag igen. Om typ 50 minuter.

Have a nice day folks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar