Bakgrund

söndag 4 mars 2012

App

Alla dessa appar som finns. Jag har själv ingen iphone eller mobiltelefon som man kan ladda ner olika spel och roliga saker på. Har varit lite sugen i och med det här spelet wordfeud som alla pratar om, man spelar mot varandra och som i alfapet lägger ord och ska komma upp i höga poäng för att vinna. Men nej, jag behöver verkligen ingen ny telefon och inte heller bli mer beroende av spel än vad jag redan är. Spelar ju Bubble Witch i alla lediga stunder jag kan och vill bara komma vidare ju längre jag kommer. Nu är det dessutom roligare då jag och en kompis går om varandra och skickar smileys till varandra när det händer. . .

Igår togs en annan app fram. Man tar ett kort på personen i fråga (som då var jag för tillfället) och efter det letar den upp en kändis man är lik. Först var jag lik Sean Penn.


Jag bad att de skulle ta om bilden, ville ju helst att det skulle bli en kvinna åtminstone Men vad händer då?
Jo jag blir plötsligt jämförd med Robert Duvall! Nog för att jag börjar bli äldre och ser tråkig ut, men mannen är faktiskt född 1931 och ser ut såhär


Vad är det frågan om?
(Jag gillar inte den appen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar