Bakgrund

onsdag 7 mars 2012

Flisan

Lisa- denna lilla flisa, vad hon är go. Hon bor här. Inte hos mig (för det är för litet redan som det är) men i Hulan här i Lerum och hon har en man, två barn och en kanin. Hon vill ha en hund också och hon arbetar som kock. En jäkla bra sådan! Med henne kan man prata om allt, med henne känns det som om vi känt varandra jättelänge och med henne blir man glad!!

Igår tog vi en fika och jag kunde inte låta bli när jag var borta i affären för att köpa kaffe, de har ju eget bageri där. Ja det blev två stora fina wienerbröd med chookalaaaäääde i mitten & vad farligt goa dom är. Att jag inte tog ett kort på dom strax innan beror på att jag helt glömde av kamera, blogg och allt annat just då. Jag dreglade nämeligen och tjövde i mig mitt wienerbröd VÄLDIGT fort. Ja, men jag lovar att fota en annan gång- för det kommer hända igen, var så säker!

(Googlebild)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar