Bakgrund

fredag 16 mars 2012

Vad skönt att det snart är måndag!

Jodå, så nu har man på senare kvällskvisten blivit tvungen att baka. Det doftar hallongrottor här nu och imorgon är det sonen som åker till kyrkan och hjälper till med brödbods-försäljning. Det ingår i terminens konfirmations-schema och det är en riktig härlig och skön stämning i kyrkan.
(jag försökte få honom till att vi kunde gå till bageriet imorgon och köpa med oss, men det gick inte)

Jag har pillat navel idag och blivit bjuden på tacosmys hos Christian. Sedan mölade vi lite glass och godis och så chips såklart- till tv:n.

Nu sjunger jag på sista versen för idag och önskar alla en trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. När min son gick i nian skulle det bakas till varenda lördagmorgon då de stod utanför ICA och sålde hembakat...
    Ha en go helg du med!

    SvaraRadera
  2. Det är mysigt med hembakat, det är det. Men till VARJE lördag? Då hade jag kanske köpt färdigbakat någon av gångerna. Eller inte kanske. Jag HADE gjort det. :)

    SvaraRadera