Bakgrund

lördag 31 mars 2012

Lördag och Nedsläckning

Jag har gjort en jättebra deal. Åtminstone tror jag det, denna gången också. Jag får en helt ny mobiltelefon, surfar fritt och skickar sms hur mycket jag vill, ringer hur mycket jag vill- för 349 kr i månaden med en bindningstid på 24 månader. Det SKA vara så. Jag har förhört mig. C förhandlade bort uppläggningsavgiften också på 249 kr. Jag förhörde, C förhandlade. Bra där.


Denna mobil valde jag. Kommer att få den inom 5 dagar och jag valde verkligen en tjejig färg. Rosa. Just det. Kan tänkas att man får ha den ifred då . . .
(sonen har för en vana att förhandla han med och det med saker som hans mamma köpt)

Så var det barnkalas med tårta och massa trevliga människor. Lilla D fyllde 9 år och det blev tårtljusutblåsning och sång som det ska vara på ett kalas, speciellt när man fyller 9 år.

Därefter var det dags. Tacoskväll med mysiga människor. Vi släckte ner vid 20.30 och tände två små ljus. Earth hour var det ju! Barnen tyckte det var kul och jag kan bara säga att min son har skött sig exemplariskt heeeela dagen lång. Såå underbart. Man satt och väntade på något som aldrig kom- vilket var fantastiskt. Jag är stolt. Jag var glad. Det var han med. Det märktes.


En jättebra lördag med andra ord!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar