Bakgrund

onsdag 18 april 2012

40 Barre

Jag vaknar idag och är ett år äldre. Känslorna är lite upsidedown. Fast har det med min ålder att göra? Nej, det tror jag inte. Vill inte fira min dag- men ändå vill jag. Hur går det ihop? ! Hm. Snillen spekulerar.

Dottern har skrivit en dikt som jag ser direkt och min bästa vän sen 9-årsåldern ringde kl 07.00 och önskade mig grattis! Föräldrarna sjunger i telefonen.

Ett sms från C och ett från Jotex om 50 % rabatt.


Ica är trevliga. De bjuder på tårta!
Kan ni gissa vad detta ska bli? Operatårtan och chokladterapi-kakorna blir till kaffet, men resten då?

Grattis morsan! 40 barre !!! ropas det när jag kommer innanför dörren från ICA igen. Hur känns det???
Ja hur känns det egentligen? Jag ska svara på det strax. Jag ska bara hälla upp en gin och tonic först. . .

2 kommentarer:

  1. Nämen grattis på stora dagen och välkommen in i gänget som klivit över tröskeln! Hoppas du har haft en superbra dag! Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack tack Camilla. Tröskeln var hög, men jag lyckades stiga över den trots att jag satte mig emot. Haha. Kram

    SvaraRadera