Bakgrund

måndag 23 april 2012

På centralstationen igår efter att vi kommit med tåget från Varberg, kom Moa Lignell gåendes med kompisar. Moa Lignell är tjejen som var med idol och som kom väldigt långt. Alexander Bards favorit OCH Christians favorit. Hon var inte så svår att känna igen eftersom hon har rastaflätor. Tror hon är ifrån Alingsås och med andra ord, åt samma håll som jag nu bor. 

I vilket fall som helst så knuffade jag till C och pekade lite diskret att det var hon som gick där ... och lite mindre diskret blev det, när jag började ropa efter henne och sjunga "Baby I tell yá, my heart is freaking out when I held ya´ ....  (skoja) Men jag skojar egentligen inte... för jag sjöng faktiskt- men då hade hon gått förbi ... Ja, lite kul var det i alla fall. Jaa. Lilla Moa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar