Bakgrund

måndag 30 april 2012

Snark och gnissel - en kråka på vift?

Sonen cyklade bort till affären och köpte frukost. Gott. Färska frallor och kaviar till äggen. Jag gillar inte kaviar. Det luktar inte och smakar inte gott. Men det tycker alla andra i familjen!

Trött i huvudet och svullna ögon. Kaffe på verandan och det är sol. Säger högt för mig själv "Undrar om jag har gnisslat tänder i natt"? (med tanke på mitt huvud.)

Sonen ropar högt tillbaka och kommer springande med ett ansiktsuttryck som visar att han verkligen menar det han säger. 

"Jaaa! Det har du. Det är någonting som har låtit och sen så har du mumlat mycket och så fnös du mycket, precis som om det flög ut kråkor från din näsa!!"

Ok. Jag har snarkat också med andra ord. Haha.

1 kommentar:

  1. Jag gillar kaviar men det luktar ju pyton och man vill inte riskera att kladda ner sig med det.
    Har kråkorna flugit sin kos nu? ;)

    SvaraRadera