Bakgrund

torsdag 19 april 2012

Upprörd till atomer

Jag är på väg att lösas upp i atomer. Det var längesen jag var arg- förutom när jag har pms. Men nu har jag en riktig jävla bra anledning till att bli arg och det är inte roligt att behöva säga det, men dottern som skulle hyra en lägenhet har blivit blåst. Ja inte bara på lägenheten, men även på pengarna antagligen som puckot till hyresinnehavaren, om hon nu ens är det- har tagit som deposition (en hyra).
Till råga på allt har denna person mage att vara arg när dottern undrar över saker och ting. Annonsen ligger nu ute för en tredje gång och jag är nu på väg... med tåg? ... till adressen i Eriksberg.
Det var längesen jag kände för att döda någon- men nu ... ja nu ...

3 kommentarer:

  1. Sånt där läser man om ibland...jäklar vad förbannad jag blir! :(

    SvaraRadera
  2. Nää... fy! Stackars Sandra :(( Hoppas att det löser sig/ Å

    SvaraRadera
  3. Ja, jag ska jaga henne med blåslampa eller något annat ... Vi får åtminstone kontakt med henne fortfarande och ni skulle höra hennes resonemang. GAHHH, ARGGHHH eller ett fult ord vill man bara skrika i hennes öra. Hon är störd helt enkelt. :/

    SvaraRadera