Bakgrund

onsdag 25 april 2012

Min lilla grill och jag . . .

Men har ni sett min lilla söta grill? Jag vann den på Kaverösdagen förra året och jag var faktiskt på väg att slänga den när jag flyttade. Jag var i slängartagen- men C övertalade mig att behålla den. Nu är den här och den är använd . . .  jag har köpt en större grill, men den är inte ihopmonterad än.
 Konstaterande: Vädret är varannan dag väder. Igår var det sol. Vi grillade, tog ett glas vin och solade i värmen. Man kände vårvärmen och det var skönt.

Idag har det regnat. Förmiddagen var lovande, men sen sket det sig. Ungefär som förra veckan när jag och sonen grillade en skön och fin dag. Dagen efter vaknade vi till snö. DÅ kan man undra vad det är frågan om.

2 kommentarer:

  1. Vi har faktiskt inte premiärgrillat ännu...men snart, hoppas jag!

    SvaraRadera
  2. Jaa. Man borde ta till vara på varenda stund som går ... :) Och det har vi gjort här, trots snö och regn nära inpå ...

    SvaraRadera