Bakgrund

onsdag 18 april 2012

Bella Ella

En gin och tonic gjorde susen! Tack Maria för skönsången ;-) Jag log stort för mig själv och blev jätteglad! Sedan gick jag bort till affären igen och då blev jag gratulerad på födelsedagen av kvinnan i kassan. "Har du tid att vara här?" sa hon. "Nej, egentligen inte" svarade jag och började fundera på VAR jag borde befinna mig.

Så under tiden jag funderar, så måste ni bara se de här fräcka flaskorna!
Alkoholfritt vin- döpta till Bella Ella. De var jag bara tvungen att köpa!

4 kommentarer:

  1. Grattis på din stora dag!!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hipp hipp hurra för dig idag! Gratulerar på födelsedagen, kraam!!

    SvaraRadera
  3. Meeeen vad passande! Skål då och grattiskram!

    SvaraRadera
  4. Maria: Tack!! Nu är den över ... men det var mysigt att bli lite uppvaktad.

    Anonym: Tack tack tack! :)

    Camillos: Visst var det passande? Jag blev så glad. Precis som om Ica tänkt på mig just då. Haha. :) Skål.

    SvaraRadera