Bakgrund

tisdag 24 april 2012

In the mood...

Ja idag skulle jag vilja göra massa saker. Dåliga saker. Som att bita av mig mina redan så fula naglar. Ja, jag är grymt sugen på det. Rätt äckligt egentligen, med tanke på både det ena och det andra. Fast mest det andra ... Men jag har stopp & väx på sedan annandag påsk och det är 15 dagar sedan nu utan nagelbitning. Det är också 15 dagar sedan jag började med min diet och som jag i lördags förstörde med en fralla, öl och lite godis. Och vad hände då enligt min våg? En viktuppgång på 3 kg över en natt ?? Vad fan är det för våg jag äger? Inte undra på att man blir förbannad!?

Inte undra på att jag idag också vill hemsöka personen som utgett sig för att vara en annan människa och som försökte lura min dotter på pengar? Jag har nu lekt detektiv här på morgonen och hon har verkligen försökt lura fel personer. Ja nu jäklar. I´m in the mood for some action asså ...

1 kommentar: