Bakgrund

onsdag 4 april 2012

Pimp my kitchen and other places . . .





Ja, nu är det väl mest jag som tycker det här är roligt i familjen, men jag tror nånstans att även barnen tycker det är mysigt med påskpynt även om de inte säger något. Så nu har jag pimpat köket och nu är det bara äggen som fattas. Och förresten så har jag blivit lite populär av andra barn här i området, som går förbi utanför. Jodå, de stannar och pekar, tittar och ler på fjädrar och annat löst som hänger och fladdrar. Deras mammor drar lite stelt på smilbanden,
(på väg hem från jobbet och hämtningen från dagis/ skola, stressade)
ropar på barnen och går 20 meter före ...
(så hos mammorna är jag kanske inte lika poppis)


Men att pimpa köket och uteplatsen lite grann fick åtminstone mig att bli glad- så nu struntar jag i de där stressade mammorna! I´ve been there and done that! Nu är det min tur att sitta och titta på. Haha.

2 kommentarer:

  1. Duktig du e! Jag vet inte ens var jag har min påsklåda...

    SvaraRadera
  2. Duktig vet jag inte, jag placerade bara ut lite här och där. Mindre för varje år bliré...

    SvaraRadera