Bakgrund

torsdag 7 juli 2011

Buss tur & retur

Buss och spårvagn har blivit något som jag åkt med en hel del det senaste. Idag blev det Partille tur & retur där vi hälsade på min syster. Vi fick en liten stund ihop innan lilleman flippade ur. Så då blev det buss hem igen. Ett jädra tjöt om pengar och saker fick mig att börja koka en stund, men det gick över lika fort . . .

Jag har ju verkligen tänkt mycket på att köpa en bil det senaste. Jag måste nog slå slag i saken. Måste, måste jag inte... men jag vill. Ska bara se till att ha en parkeringsplats denna gången innan jag säljer bilen igen . . . för det kanske ni minns? Åtminstone någon av er, kanske minns hur jag strulade ... ja herregud, det är knappt jag vill minnas det själv. Men en bil i alla fall. Det är mitt mål.

1 kommentar:

  1. Åhh..., tänker på dig.
    Det underlättar sannerligen med bil.
    Hoppas syster yster mådde bra :)
    kram /suss

    SvaraRadera