Bakgrund

måndag 25 juli 2011

Hej hopp, gummi . . . . .

Jag mår så himla bra. Även om det regnar och att jag inte har pengar och kan sväva iväg med så är jag lycklig. Jag är lyckligare än någonsin och det beror helt och hållet på den killen jag har träffat. Han är helt underbar !! (ja nu ska jag inte sväva iväg där heller ;-) men det gör man så lätt och väldigt gärna. Speciellt med tanke på att han verkligen är helt fantastisk och han gör mig glad. Det är inga konstigheter alls och helt okomplicerat.

Idag är det måndag och jag och sonen har varit på Frölunda Torg och handlat lite kläder. Vi var bland annat på Team Sportia där vi köpte en boll som man kan ha i vattnet. En liten liten boll, som kostade 60 kr. Varför är den så dyr? undrade sonen till kassörskan. Ja jag vet inte, men det är nog materialet som gör den så dyr, svarade hon. Vilket inköpspris gav ni? fortsatte sonen. Det vet jag inte, svarade hon då. Man kan faktiskt köpa 6 st cheeseburgare på Mc Donalds för samma pris sa min son då... och så gick han. Frågorna och svaren kom väldigt fort och kvar stod jag och bara tittade.
Jaha? Men då betalar vi detta nu då, fick jag fram och hostade upp 60 spänn.

Barnen ska åka till Turkiet på onsdag med sin far en vecka, så det blir ju lajbans för dom. Själv kanske jag kommer till solariet på Sun Hawaii nere vid Althallen eller om jag vill lyxa till det, så lägger jag till tjugo spänn och tar mig till Vegasolariet. Där har dom dusch också.

Ha det gott!



2 kommentarer:

  1. DU FÅR MIG ATT LE....

    jAG ÄR SÅ GLAD FÖR DIN SKULL, KÄRLEK ÄR DET BÄSTA SOM FINNS...

    KRAM

    SvaraRadera