Bakgrund

måndag 25 juli 2011

Spegel spegel på väggen där, säg varför det luktar så äckligt här?!!

Jo men detta måste jag ju berätta. Det var när vi var på bio för nån vecka sen, som barnen och faktiskt även jag hade hört att på toaletten till restaurangen vid biografen Bergakungen hade man något roligt att se i speglarna. Så var det ju. Killarna gick fram och ställde sig vid spegeln och den pissoar som var och jag stod bakom själva "muren" och tog kort. Gå lite närmare, sa jag då... och varpå sonen sa "Men gör det själv, det luktar faan här och jag har näsan direkt över pissoaren".
Så morsan fick ju också ta sig fram och försöka locka fram de där människorna som fanns i spegeln. (Tills dörren flög upp och jag kände att jag var på fel ställe)
Något kom i alla fall fram. Eller någon, får man väl säga. . .


... och stod du kvar eller gick fram igen, bytte det skepnad i form av olika människor.
Häftigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar