Bakgrund

onsdag 13 juli 2011

Mitten på veckan!!

Godmorgon!! Jag har varit vaken rätt länge, så egentligen är det lunch just nu. Fick lite tid att skriva här, medans son och kära far åkte för att hämta kära mor... ja, bakat skulle jag gjort också- men hade inte alla ingredienserna hemma så det får bli något köpt.

Igår luktade jag på en parfym, sprutade lite på armen och det fick mig att tycka att jag luktade så jäkla gott. Det var nästan så jag blev lite förälskad i mig själv där ett tag . . .
Parfymen hette Beckham!

Det sprudlar i mitt hjärta och idag är det kalas för Louise, som fyller 19 år. Nu ska vi strax åka och fira henne, ute vid stugan...

Kram...

2 kommentarer:

  1. Ha en underbar dag, härligt när det sprudlar i hjärtat :))
    kramisar Maria

    SvaraRadera
  2. Visst är det underbart med parfymer när mman väl hittar rätt :)
    Synd det är så dyrt bara.

    Hoppas ni får en sköndag :)
    kram//suss

    SvaraRadera