Bakgrund

söndag 31 juli 2011

Söndagsågren

Ångest, längtan och förkyld i värmen. Ingen bra kombination. Alkoholen förstärker alla sinnen och nu ska jag bara dricka vatten framöver. Ja en vecka i alla fall. Ingen mer fest här inte. (Dumt att skriva, men så känns det)

Har en sån längtan efter mina barn nu, så jag längtar verkligen till onsdag när dom kommer hem igen. Sen blir det Skara Sommarland till helgen och sen är det inte långt kvar tills skolorna börjar igen. Möten o.s.v. Men tycker nog att sommarlovet blev bättre än förväntat!

Har inte gjort så mycket idag, mer än att jag fick mig ett ryck och diskade och plockade undan. Känner att det är så härligt att städa när man känner sig låg, då känns det som att jag städar bort alla tvivel man möjligtvis kan ha och all ångest ...

Tv:n fick vara på ikväll också och det blev Varg Veum eller vad det nu hette, programmet som jag tittade på med lösgodis och vichyvatten som mys.

Äntligen snart måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar