Bakgrund

fredag 15 juli 2011

Regnig dag


När man umgås med en negativ och pessimistisk människa och bara får höra hur dåligt allting är hela tiden, ja då blir jag deprimerad. Trött. Stänger av.

Ja här är det upp som en sol och ner som en pannkaka, regnet har öst ner och vi har varit på bio!
Tittade på Poppers Pingviner med Jim Carey i huvudrollen och den var helt ok. Lite seg mellan varven och då var det inte bara jag som skruvade på mig. Någon kastade godis, sa fula ord och var lite allmänt störig . . .

Strax innan filmen började, stängde jag av min telefon. Då sa min son något som gjorde mig lite ledsen. Han sa att "Jag behöver inte stänga av min telefon mamma, för det är ändå aldrig någon som ringer mig." Men han sa det som om det inte betydde något, det var mer jag som reflekterade över det han sa.

Gjorde en jättegod fetaost-omelett med bacon nu precis och bara väntar på att en riddare med vit häst ska komma och hämta upp mig . . . Kan det vara så bra? Ja det kan det.

1 kommentar:

  1. Usch sådana komentarer vill man inte vara med om!
    Hart hört den oxå, ett tagsedan förvisso, men sånt gör ont i ett mamma hjärta.
    Kram

    SvaraRadera