Bakgrund

söndag 17 juli 2011

Jag mår bra! Bättre än på länge . . .

I helgen har jag varit i Grebbestad. Skinande sol på lördagen och ösregn på söndagen! Men vet ni vad? Det gjorde inget. För med rätt sällskap kan det vara vilket väder som helst och man mår lika bra för det. Några mer bilder på Grebbestad blev inte tagna, trots att jag hade med mig kameran. Ni får se er mig framför er på en strand med en öl, den jag gillar bäst bredvid och finaste vyn över havet . . . ni kan se er mig på en brygga på kvällen till musik, dans och en gin & tonic, även där med bästa sällskapet. . .

Jo en bild fick jag! Det var när jag blev överraskad med detta . . .

3 kommentarer:

  1. Ojdå, en romantiker! Vad trevligt!

    SvaraRadera
  2. Ja, verkligen!!! Riktigt mysigt, inget komplicerat alls och han tycker o mig som jag är... =)

    SvaraRadera
  3. Låter bra, det är såna de ska vara...när de tycker om dig för den DU är!

    SvaraRadera