Bakgrund

tisdag 12 juli 2011

Vad kan jag skriva?

Jag skulle vilja skriva jättemycket här just nu om vissa saker, men jag är lite försiktig. . .

Jag kan skriva om att jag klippt klorna på min katt, pratat allvar med honom och mutat honom med kattgodis.

Jag kan skriva om att jag promenerat mest hela dagen, fram och tillbaka och bara vill att det ska bli en ny dag.

Jag kan också skriva om att min dotter jobbar, att jag har lagat värsta godaste carbonarasåsen och att Tobbe har förlorat sin första match i Danmark.

Jag kan skriva att mitt tålamod börjar ta slut och att jag skulle vilja att någon bara ringde och sa: Nu kommer vi!!

3 kommentarer:

  1. Bra att vara lite försiktig, det var det jag tänkte skirva om att jag fått lite tips på !!
    Men det har tok glömt att skriva till dig! Ursäkta.
    Hoppas det känns lite bättre, efter promenaden!?
    kram på dig och du kämpar på och är fantastisk.

    SvaraRadera
  2. Tack vad goa ni är. Promenaden gjorde dessutom susen. =)

    SvaraRadera