Bakgrund

torsdag 14 juli 2011

Vad tyst det är

Min son har sovit över hos en kompis och min dotter har gått till jobbet.

Jag har varit lite duktig. Lade mig på golvet igen och gjorde 100 situps, samtidigt som katten Simba kom och strök sig längs huvudet. Lite jobbigt varje gång då mitt huvud rörde sig upp och ner och han började leka, varav en av hans tassar fastnade i håret med en bit dåligt klippt klo.

Eftersom jag så vanligtvis är så himla lugn ;-) brydde jag mig inte om det. Jag hade gett mig den på att fortsätta utan avbrott. . . och det gjorde jag med. Men sen... fick jag återigen snacka lite med honom ... på mitt egna lilla sätt. Med ett stadigt grepp följde jag honom ut på balkongen där han fick lite frisk luft !

Nu ska jag fånga dagen, gå och handla bacon och göra frukost!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar