Bakgrund

torsdag 7 juli 2011

En tripp

Vi tog en tripp med bussen till Rörvik / Näset igår. Värmen höll på att ge mig ett slags fall av nåt slag. Blodsockerfall, arabanfall, snällahålltystisåfall...

Här mamma, här kan vi väl lägga oss. . .
Detta var ett litet buskage vid skogs-stigen vi gick på. 500 meter från vattnet.
Skuggan var skön, men att ligga vid en stig var inte något alternativ . . .


Här kändes mycket bättre! I en klippa, där ingen kunde se mig.


Så, hoppa i och bada nu... sa jag och lade mig alldeles perfekt. Jag gick i sen jag med, till knäna... och det var alldeles fantastiskt skönt även där. Vet inte hur många grader det var- men det var så att jag kunde tänka mig att bada. Så över 17 grader absolut!


Idag skiner solen inte alls. Men i mitt hjärta skiner den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar