Bakgrund

söndag 3 juli 2011

Sådär ja

Det gick en sån bra film på tv igår, med Jodie Foster i huvudrollen. Med mysigt sällskap tittade vi på den och drack kaffe. Kanske just därför det var svårt att sova. Så fruktansvärt varmt det varit idag också.

Dottern kom hem från en tält-strapats med två kompisar i Ullared och berättade glatt att "grannarna" varit Kjell och Ros-Marie som var med i själva tv-serien och handlar för minst 50 000 kr varje år. Det låter ju lite sjukligt att handla så mycket och lagra?! Fast det är ju deras val.

Apropå val. Det får mig att fundera på om jag verkligen valt rätt. Men vi får se. Den som väntar får se... eh? Hm.

2 kommentarer:

  1. Ja den kikade jag på oxå, jag gillar henne Jodie Foster :)

    Jag känner på mig du gjort rätt val.

    Kram på dig//Suss

    SvaraRadera
  2. Vad gullig du är. Jag tror också jag gjort rätt. STOR KRAM till dig

    SvaraRadera