Bakgrund

fredag 25 november 2011

En guide?!

Jag måste skriva. Den sista veckan har jag trott att jag drömt, men jag har känt av vissa saker men har inte kunnat ta på det. Har tänkt att "Nej men det var nog nåt jag drömde." Jag har också varit piggare (har varit sjukskriven i ett år för utmattningsdepression) och jag har tänkt "Vad konstigt, men sååå underbart!" Det har liksom varit en känsla av att jag orkat mer och den har varit påtaglig.

Häromdagen köpte jag en julskiva med Malena Ernman och Sarah Dawn Finer. Satte på den igår och tyckte den var sådär. Det var mycket kyrkligt bland annat.När klockan är 04.00 inatt vaknade jag av att cd-spelaren i köket sattes på med en låt. Låten var nr 10 ??? Den brukar inte leva sitt egna liv sådär. Läste på cd-fodralet och låten hette: "Is Anybody There?"

Vad tror ni om detta? Kan det vara en guide som hjälper mig och vill visa sig ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar