Bakgrund

tisdag 29 november 2011

Mmm... va gott!

Jag vaknade tidigt och var jäkligt hungrig. Höll på att sätta nutriletthelvetet i halsen med hela inredningstjosan... ja det sitter en liten propp mitt i allt. Inte för att jag ville, men för att den bara var där helt plötsligt. Hade väl glömt av den mitt i min matkoma.

Samtal med taxiledningen och en rad av klagomål och synpunkter har framförts. Dessa skickas vidare enligt hon på kundtjänst och det får vi hoppas. Annars skickar jag något annat vidare . . .

Räkningarna är betalda och det blir knäckebröd med mos resten av veckan. Nästa vecka lyxar vi till det med en falukorv också. Den kan portioneras ut lite då och då.

Har ni ätit Ballerina Pepparkaka? Det gjorde jag igår. Jag kände mig inte stolt över detta eftersom jag pinar mig med de här jäkla nutrilettpåsarna då och då. När jag inte gör det, käkar jag GI. Förutom igår.

Först Ballerina Pepparkaka. Sedan Mc Donalds. Sedan ÅNGEST med ett glas rött till !
(Gott var det iaf)
Är det de här som kallas jojo-bantning?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar