Bakgrund

måndag 14 november 2011

Måndag

Mänskliga rättigheter eller gränslösa rättigheter? I Europa börjar gränserna falla... och här på Tunnlandsgatan 11 har gränserna för länge sen suddats ut. Vad har hänt sen sist? Jag har inte bloggat sen i torsdags och jag känner att jag inte har tid. Det är som ett gift och jag tänker på det då och då... "det här borde jag skriva om", men så faller det bort och tiden försvinner...

Det där paret som gick rond här i huset och verkligen var på sin vakt gällande hur saker och ting sköttes, de är inte längre ett par. Hon är nu ensam och han har gått bort. Tänk vad man ska ta vara på varann så länge man kan och aldrig gå och lägga sig som ovänner, vad som helst kan hända! Men hon fortsätter sitt pass och tar sitt ansvar på stort allvar- det är strongt! Men det kanske är illa tvunget för att klara av sorgen? Det gäller att fortsätta leva- men jag hade nog haft svårt för det och hamnat i en svacka ... eftersom jag lätt blir deprimerad och ledsen över vad livet innebär egentligen och borde inte tänka så mycket som jag gör.

Nu väntar jag in min kära kusin och vi ska gå igenom lite business...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar